Mail Adresinizi Giriniz:

16 Aralık 2015 Çarşamba

Apple Randevu Alma Tavsiye

TAŞINDIK!
YENİ ADRES:



BÜTÜN SORULARINIZI YENİ ADRESİMİZDE 
YANITLAMAYA DEVAM EDİYORUM

Lütfen Paylaşın!
Yay! →
Takip Et! →
Paylaş! →

153 yorum:

  1. hocam benim iphone 6 yere düşme sorunu camı patladı yalnız telefonda ilk aldığımdan beri ekranın üstünde hafif oynama vardı zaten randevu almadığım için de göndermemiştim açıkcası ve bugünde ekran düşerek patladı garantiside devam ediyor acaba buna ne gibi bir çözüm bulabiliriz şimdiden teşekkürler..

    YanıtlaSil
  2. Öncelikle geçmiş olsun. Ekran kırılması tartışmaya yer bırakmayacak şekilde "kullanıcı hatası" örneğidir. Nereye giderseniz gidin ekran kırıklığına odaklanacaklardır. Kullanıcı hatası demek de bildiğiniz gibi garanti dışı bir konudur. Belirlenmiş ücret ile ekranınızı yaptırmanız gerekmekte ne yazık ki.

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim. Peki fiyatlar konusunda bir bilginiz varmıdır acaba ? Apple herhangi bir yardımda bulunabilir mi yada mağdur etmeden ?

    YanıtlaSil
  4. Şu an iPhone 6 için ekran değişim bedeli 379 TL'dir. Apple'ın bu konudaki garanti şartları çok net, dediğim ücret ile ekranınızı Apple Store'dan randevu alarak değiştirmeniz gerekmektedir. Zira ekran değişimini sadece Apple Store'lardan yapabiliyorsunuz, yetkili teknik servisler yardımcı olamaz size.

    YanıtlaSil
  5. İlginiz ve bilgilendirmeniz için teşekkürler. Randevu kısmı zor olacak ama denemeye devam

    YanıtlaSil
  6. Son kez hatırlatıyor olayım: Haftaiçi bir gün Apple Store mağaza açılışında -10:00- gitme şanınız varsa bunu mutlaka deneyin. Randevu almayı da yukarıda dediğim gibi denersiniz ve dediğim gibi yaparsanız alamama şansınız düşük. Can sıkıcı bi durum, tekrar geçmiş olsun. Ve kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  7. Merhaba benim mıd2014 macbook pro 13inch im var benimkinin ekranı arada şarj aletinin başı kalınca ve ekran üstüne kapanınca bi kısmından çatladı ve sadece ekranın bir kısmı çalışıyor çatlayan taraf siyah. zorluya gittiğimde 1000 tl gibib bir fiyat istediler ben de yaptıramadım ama 2015 ekim sonlarında change'de olan kampanya dolayısıyla macbook erkanlarında oluşan lekeler dolayısıyla ekranların değişeceğine söz verdi apple. benim ekranımda kırılmadan önce olan hala duran lekeler var aynı değişilmesini talep eden herkeste olduğu gibi. sizce benim ekranımı değişirler mi çünkü apple bunun sorgusuz yapılacağını söyledi. ben de hem lekeden hem de çatlak kısımdan kurtulmuş olurum param gitmeden? sizce sorun çıkar mı? teşekkür ederim şimdiden.

    YanıtlaSil
  8. Merhaba Sena Hanım, geçmiş olsun. Ben iOS departmanında çalışıyordum, Mac'in ayrı bir departmanı var. Bu yüzden bahsettiğiniz Mac değişim programından da haberdar değilim. Ama garanti politikası aynıdır. Sorununuz hakkında şöyle düşünmemiz gerekli: Öncelikle fiziki hasara (ekran kırılması, çatlaması, ürün üzerindeki çizikler, şarj soketinin asitlenmesi gibi) bakılacaktır. Bu hasar halledilmeden ürün herhangi bir değişim programı içerisine dahil edilemez. Öyle sanıyorum ki Mac departmanındaki arkadaşlarım da benimle aynı şeyi söyleyeceklerdir fakat daha detaylı bilgi almak isterseniz 0 216 282 15 11 nolu Apple Türkiye hattını arayabilirsiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vaktinizi ayırıp cevap verdiğiniz için teşekkür ederim cidden, benim hatamdan dolayı oluşan hasar düzeltilmeden, bir diğer (benim hatam olmayan) sorun yüzünden değişim sağlanamaz, önce bu sorunun düzeltilmesi lazım diyorsunuz, anladım... sanırım ben artık soğuk bir su içeyim... ahah zaten sekiz aydır yarım ekranlı kullanmaya alıştım, imovie de kısa film bile editliyorum düşünün. :D Neyse, cidden çok teşekkürler, zorluda çok yoğun olabiliyorsunuz orada sormaya cesaret edememiştim, burdan yardımcı olmanız çok nazikçe oldu. :)

      Sil
    2. Çağrı merkezindeydim ben, artık değilim. :) Keşke yapılabilecek bir şey olsaydı konu hakkında. Esas ben teşekkür ederim. Ne yapıyorum ki, iki satır bir şey yazıyorum sadece. :)

      Sil
  9. Merhabalar,

    Apple Store'dan online olarak IPhone 6 satın aldım. Telefonumun açma-kapama tuşu içeriye doğru gömüldü. İlk gün ki tıklama ve tokluk yok. Tuş çalışıyor bir sorun yok ama o ilk gün ki sağlam basış kayboldu.

    2. olarak ekranın sol üst köşesinde ufak bir kararma meydana geldi. Dikkatli bakıldığında özellikle mavi yada yeşil zeminli bir görüntü üzerinde çok belli oluyor.

    Ben malesef Genius Bar'dan randevu alamadım. 3-4 gün gece 00:00 da denememe rağmen bir türlü randevu vermedi. Bende PUPA'ya teslim ettim elden. Ataşehir'de ki teknik servisine yollayamış. Ben direk Apple'a gider diye düşünmüştüm.

    PUPA bu sorunlar nedeni ile değişim yapar mı? Sizin fikrinizi almak istedim. Nasıl bir prosedür izlerler acaba.

    Saygılar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Bora Bey, geçmiş olsun.

      Öncelikle şunu söylemem gerek: Online olarak apple.com üzerinden aldığınız bir üründe sorun varsa hemen Apple Türkiye'yi aramanız gerekirdi. Hiçbir yere gitmeden, randevu almaya uğraşmadan sorununuz çözülürdü. Eğer ki 0 216 286 15 11 nolu telefonu arayıp satış sonrası departmanına bağlanarak sorununuzu iletseydiniz adresinize yeni ürünü gönderip ilgili adresten eskisini alırlardı.

      Eğer telefonu açışınızdan itibaren 2-3 ay gibi bir süre geçmediyse bu yolu kullanmanızı şiddetle tavsiye ederim.

      PUPA'ya gelecek olursak, yetkili Apple servisidir. Cihazda fiziksel hasar yoksa ve dediğiniz içe gömülme -görmediğim için bilemiyorum- fiziksel hasar olarak kabul edilmezse cihaz değiştirilir. Fakat Apple yetkili teknik servislerinin anlayışlarını düşünürsek fiziksel hasar olarak değerlendirmeleri de olası.

      Eğer PUPA size fiziksel hasardan dolayı ücretli değişim önerirse lütfen kabul etmeyin ve hemen Apple Türkiye'yi arayıp cihazınızın PUPA'da olduğunu belirterek durumu yetkililere bildirin ve ne yapılabilir bir danışın.

      Ayrıca hiçbir yetkili teknik servis Apple'a cihaz göndermez. Çünkü cihazları açma yetkisine sahiplerdir ve Apple'ın iş yükünü hafifletmek için oradadırlar. :)

      Umarım yardımcı olabilmişimdir.

      Sevgiler.

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    3. Apple 'bonkör' olduğu için elbette 'bonkör'dür. :) Orada hiçbir sıkıntınız olmasın. Cihazlar Apple tarafından gönderilir. Apple Store gibi işlem yaparlar. Sadece bazen biraz para kazanmak için bazı servisler 'işgüzarlık' yapıyorlar. :)

      Sil
    4. Teşekkürler dostum :).

      Sil
    5. Merhaba Mr. Agent ))

      Bugün PUPA ile görüştüm. Servise gönderdiğim ürünü sıfırı ile değişim yapılacağını söyledi. Sıfır ürünün Apple'dan istendiğini 2-3 iş günü içinde geleceğini ve ardından bana göndereceklerini söyledi. Bilginiz olsun istedim.

      Saygılar

      Sil
  10. İyi akşamlar ben şuan 5s kullanıyorum son bir aydır şarjı çabuk bitmeye başladı oyun oynarken aşırı ısınıyor ve bazen kendiliğinden kapanıp açılıyor bu sorun Apple Store da nasıl giderilir yazılımla mı ya da direk değilim yapar mı bunu öğrenmek istiyorum. Saygılar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,

      Dediğiniz problemler %90 oranında yazılımsal probleme işarettir. Geri kalan kısım batarya arızalarıdır.

      Yine de buradan net bir şey söylemek zor. 0 216 282 15 11 nolu Apple Türkiye hattını ararsanız oradaki arkadaşlarım telefonunuzdan rapor alıp duruma bakacaklardır. Alınacak rapor sonucunda bataryanızda arıza tespit edilirse ve telefonunuzda çizik, ezik gibi fiziksel hasar yoksa telefonunuz değiştirilir. Ama sanmıyorum, genellikle dediğiniz problemler yazılım sorunlarına işaret eder. Yazılımı sıfırladığınızda problem de düzelir. İlgili arkadaşlarım bu konuda da size gerekli detaylı yardımı sunacaklardır.

      "Yok ben aramayacağım kendi işimi kendim göreceğim," derseniz ve yazılım geri yüklemeyi, yedekleme ve yedek geri yükleme gibi işlemleri biliyorsanız, eliniz yatkınsa sıfırlama için şu makaleyi de kullanabilirsiniz: https://support.apple.com/tr-tr/HT201263

      Yine de çağrı merkezini aramanız en doğrusu, en kestirme yol olacaktır.

      Sevgiler.

      Sil
  11. Öncelikle yardımcı olduğunuz için teşekkür ederim.
    İphone 6 mın camı kırıldı.camı degistirtip saglam sekilde apple store ; donma ,%10 da kapanma gibi sıkıntılardan dolayı götursem acaba degistirebilirmiyim .
    Hemen anlarlarmi ekranin degistigini tabi vidalardan anliyolarmis ama :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,

      Sorunuzun iki ayağı var, kısaca cevaplayayım:

      1. "Yetkisiz müdahale" diyoruz biz buna ve cihazın yetkisiz açıldığının anlaşılmaması mümkün değil.

      2. Donma ve kapanma genellikle yazılım sıfırlama ile düzeltilen şeyler olduğu için değişim oranı yok denecek kadar azdır. Cihazı yedeksiz sıfırlayıp değişimi gördüğünüzde "vermem mis gibi telefonu" diyeceksiniz. :)

      Sevgiler.

      Sil
  12. Merhaba sizi burada gördüğüme çok sevindim. iPhone 5s im var sorunlarım şunlar bilgi olarak yardımcı olursanız çok sevinirim. İzmir'de yaşıyorum ve havalar o kadar da soğuk değil 9 derece havada %82 şarjda telefonumun kapandığını bilirim soğuk hava gördüğü gibi telefon kapanıyor. Bir diğer sorunum kilit tuşu içine kaçtı. Ayrıca çok sinirimi bozan ve nasıl olduğunu anlayamadığım arka kamerama toz kaçtı ve çok moralimi bozdu bu 3ünden hangileri servise dahildir? Bir ücreti var mıdır? Şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, sinirlerinizin nasıl bozulduğunu anlayabiliyorum.

      İzmir'in havalarını iyi bilirim. :) Soğuk-sıcak konusuna çok takılmayalım bence. Çok sıcak haricinde telefonunuzun performansını etkilemez hava. Besbelli ki telefonunuzun yazılımsal sorunları mevcut. Kendinize şunu sorun hemen: "Cihazımı en son ne zaman sıfırladım?" Cevap genelde ya hiç ya da uzun zaman önce oluyor.

      Toz kaçması konusu sinir bozucu ama basit bir konudur. Hatta, Çankaya'daki yetkili servislerden ayaküstü yardım isteseniz bile yardımcı olabilirler.

      Diğer konu: Tuş kendiliğinden içeri kaçmışsa garanti dışı kalmaz. Ekstra bir durum yoksa saydığınız tüm sorunları belirterek yetkili teknik servislere başvurabilirsiniz. Değişim olmayacağından tüm sorunlarınız 3-4 gün içinde hallolabilir.

      Sevgiler.

      Sil
  13. evet tuş telefon 7 aylıkken kaçtı içine. İstanbula gitme şansım olursa sizce randevu alarak mı danışmalıyım yoksa izmir'deki yetkili servisler de aynı desteği sağlayacak mıdır garanti aklımdaki en öncemli soru şu benden para alıacak mı garantim 18 haziran 2016 da bitiyor da size çok teşekkür ederim mükemmelsiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Randevu alabilirseniz kesin olur ama beklemenize gerek yok. Yetkili teknik servise üç sorununuzu da söyleyin, ekstra bir durumunuz yoksa hallederler 4-5 gün içinde. Yetkili teknik servisler de Apple Store yetkileriyle çalışırlar, sorun olmaz.

      Sevgiler.

      Sil
  14. Seni bana allah gönderdi abi çok teşekkürler 😌

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Süreçten haberdar edersin. Bir aksilik olmaz da yeni cihazına ulaştığında size yazılımsal bazı ayarlamalar konusunda destek verebilirim. (Zaten cüzi olan ücret İzmir'li olduğun için daha cüzi olacaktır!) :) trappleagent@gmail.com'dan dönebilirsiniz bana.

      Sil
  15. ıphone 6 bükülmem mevcut değişim olur mu kendiliğinden bükülme yaşandı randevu almayı deniyorum beceremiyorum servise gitsem değişim olur mu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, geçmiş olsun.

      Sorunuzun cevabı net: Mümkün değil. Direkt olarak kullanıcı hatasıdır. Bükülmesi için utlaka ve mutlaka baskı görmesi lazım telefonun, 'kendiliğinden bükülme' diye bir şeyin olmadığını söyleyebilirim. Bizzat deneye tabii tuttum. :)

      Sevgiler.

      Sil
  16. Merhabalar ;
    İphone 6 telefonum var şarjı %27 iken sürekli kapanıyor. Şarja takıyorum bi kere doluyor hemen deam ediyor. Randevu alsam acaba değişim olur m ?
    Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,

      Yüksek ihtimal yazılımdaki bozulmalardan bu sorunu yaşıyorsunuz. Yazılımı yedekdsiz sıfırladığınızda telefondaki ilk günkü performansı göreceksiniz.

      Sevgiler.

      Sil
  17. acık söylemek gerekirse ben tekefonu değiştirmek istiyorum fiziksel darbeleri fazla yok donma çok oluyor yazılım yüklememe rağmen düzelmedi şarj sıkıntısı da var bu telefonu apple store de hemen değiştirirler mi. Bide hangi sorunlar da kesin olarak değişim oluyor .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,

      Yazılım sıfırlamanın farklı yolları var. Yedeksiz ve kurtarma modunda sıfırlamanız gerekir. Bunu yapmadığınıza neredeyse eminim. Telefonunuzun özelliklerini bilmiyorum ama değişim cihazı da çok matah bir şey değil. Ve hangi cihazların değiştiğini sıralamaya kalkarsak uzun süre burada olacağız demektir. :)

      Ekstra bir durum yoksa size sunacağım destekten sonra telefonunuzu değiştirmeyi düşünmeyeceğinizi düşünüyorum. Benimle trappleagent@gmail.com adresi üzerinden iletişime geçebilirsiniz.

      Sevgiler.

      Sil
  18. Yanıtlar
    1. iPhone'ların en sağlamı bence. Dediğim gibi, yazılım desteği verebilirim. Detayları konuşuruz isterseniz. Adresim: trappleagent@gmail.com

      Sevgiler.

      Sil
  19. bükülme sorunundan arkadaşıma yenisini verdiler bana vermezler mi? bu zamana kadar hangi telefon bükülmüş ki ıphone6 kullanıcı hatası olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bükülme geyiklerini duymadınız sanırım. İlk açışta bir sorunu varsa ya da bükülme fark edilemeyecek kadar azsa ya da servislerde bir tanıdığınız varsa bu işlem gerçekleşebilir. Onun dışında baskı altında kalmadan telefon bükülmez. Bu baskı hatası da kullanıcı hatası sonucunda oluşacak bir şeydir.

      Sevgiler.

      Sil
  20. Meraba 10 15 günlük 6s im var yaklaşık 3 5 gün önce kapanmıştı kendi kendine sonra resetle açtım normal açılmadı sonra çok önemsemedim bugunde yaklaşık 3 4 kere kapandı bu seferde normal açılmadı gene resetle açmayı denedim o şekilde de yaklaşık 5 dk açılmadı tekrar tekrar denedim falan en sonunda açıldı 5 10 dk geçti gene kapandı bu sefer resetle açıldı bekletmeden falan buna nasıl bi çözüm getirilebilir apple store bunu çözebilir mi yada cihaz mı değiştirir? apple storeden randevu almak zor olduğu için danışmak istedim şimdiden teşekkür ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, ilk açılıştaki sorunlar can sıkar, geçmiş olsun.

      Telefonun üzerinde gelen yazılımda sıkıntılar olabilir. İlk açışta böyle bir şeyle karşılaştığınız için bir ihtimal donanımsal problemi de olabilir cihazın ama pek sanmıyorum.

      Kurtarma modunda cihazı sıfırlayıp yeni bir iPhone olarak kurun bakalım ne olacak. Düzelmezse satın aldığınız yerden değiştirmeye ya da iade etmeye bakın telefonu. 15 gün içerisinde kanuni iade etme süreniz mevcut. Hakkınızı kullanın. :)

      (Yazılım konusunda destek lazımsa ve telefonunuza özel ayar çekmek istiyorsanız 'Danışmanlık Hizmeti'mden yararlanabilirsiniz. Detaylar için trappleagent@gmail.com)

      Sevgiler.

      Sil
    2. apple store dan cihazı almadım aldığım yer güvenilir ama beşiktaşta bir yer bu zamana kadar cihazlarında sorun çıkarmayıp ilk defa bu cihazında sorun yaşadığım bi yer cihaz apple store garantili ama o konuda sıkıntı yok şimdi sanırım yarın 15. gün olacak ne yapmamı önerirsiniz apple stordan randevu almak çok güç bi durum apple arayıp iletişeme geçsem sorun çözülür mü dediğiniz gibi birde cihazı aldıktan bi kaç gün sonra 9.2 güncellemesi yaptım ondan sonra böyle oldu acaba ondan kaynaklanır mı.
      cihazı yeni aldığımdan dolayı canımı sıkmaya başladı
      ne yapmamı önerirsiniz? sizin dediklerinizi mi uygulıyım direk

      Sil
    3. şuanda karşılaştığım şey telefon ekran kapalı ekran gelmiyor ama kilit tuşuna basınca ses çıkıyor kilitlendiğine dair ama ekranda görüntü yok

      Sil
  21. bükülme çok fazla değil çok dikkatli bakmazsan anlaşılmıo ama dikkat edince içinde bi sıkntı oluyo o yzden . son kez sormak istedim değişim olabilir mi şimdi çok az var öle üzerine oturmadan değil yani

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sonuçta başvuracağınız sorun bükülme olacak. Bu sorun istisnalar dışında kullanıcı hatası olarak değerlendirilir. Ücretli değişim olabilir.

      Sil
  22. Merhaba, Mehmet Cem,

    Yazılımı kurtarma modunda bir sıfırlayın. Düzelmezse zaten servise gitmek durumunda kalacaksınız. Geçmiş olsun.

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  23. ipad sarj olurken sıkıntı yaşıyorum şarjla biraz uğraştıktan sonra şarj ediyor sorun giriş yerinde heralde bu kullanım hatasımıdır
    değişim yaparlar mı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,

      Bazı durumlarda kullanıcı hatası olabiliyorsa da genellikle kullanıcı hatası değildir. Çok arada bir konu. Yetkili teknik servislere ya da Apple Store'a bir başvurmanız gerek.

      Sevgiler.

      Sil
  24. Merhabalar telefonum ıphone 6 ve alalı 7 ay oluyor. Yaklaşık 4 aydan beri telefonun ekranında mavi bir iz var. Başlarda pek önemsemedim. Ama şimdide onun üzerinde beyaz bir ışık çıktı. Sizce nedeni nedir ve garanti kapsamına girer mi? Uzun süredir de apple dan randevu almaya çalışıyorum. Şimdiden teşekkür ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,

      Bu tip sorunlarla sık olmasa da karşılaşıyorduk. Donanımsal bir konu oluyor genelde. Ve kullanıcı hatası olarak değerlendirilimez, İSTİSNALAR DIŞINDA. Yetkili teknik servislere gönderin bence, aynı işi biraz daha uzun bir sürede yapıyorlar sadece. Şimdiye kadar çok kere servis almıştınız bu şekilde :)

      Sevgiler.

      Sil
  25. Merhabalar, AppleStore dışında gidilebilecek teknik servislerle ilgili yazınızı paylaştınız mı acaba? Sanki Pupa içlerinde biraz daha öne çıkıyor gibi. Tamemen internet araştırması ve uzaktan mağazalarına bakarak bunu yazdım tabi.
    Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,

      Hatırlattığınız iyi oldu. Yarın paylaşıp buraya da bağlantı vermiş olurum.

      Önden söylemiş olayım. Pupa'dan genellikle şikayet almıyorduk. En son işini düzgün yapmaya çalışıyordu. Şimdi şartlarını daha da iyileştirmişlerdir diye tahmin ediyorum.

      Sevgiler.

      Sil
    2. Tekrar Merhaba,

      Yetkili Teknik Servisler Hakkında iki yazı kaleme aldım.
      http://appleconsult.blogspot.com.tr/2016/01/apple-yetkili-teknik-servisleri.html

      http://appleconsult.blogspot.com.tr/2016/01/apple-yetkili-servisleri-hakknda-tavsiye.html

      İyi okumalar.

      Sil
  26. :) baklava alıp gidesim var ne halere düştük artık allah aşkına yardım edin diye benim cihazım olack türden değil ön cam kırıldı arka kamera kırık ve tlf üstten ikiye hafif ayrıldı randevu alamıyorum acaba bende 10 da gitsem yeni cihaz almak için yardım ederlermi gerekli ücreti yapıp :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,

      Geçmiş olsun öncelikle.

      Yoğunluktan dolayı kesin bir şey demek zor. Baklava işe yarayabilirse de güzel bir dille derdinizi anlatmak suretiyle mağaza açılışında orada olursanız ellerinden geleni yapacaklarına emin olabilirsiniz. :)

      Haftaiçi bir gün olması gerektiğini tekrar hatırlatmakta yarar var.

      Sevgiler.

      Sil
  27. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  28. son bir soru peki benim yerime ben başkasını yollayabilirmiyim ona şfrelerimi versem yani bu cihaz alımında kişinin kendisimi gitmesi şart

    YanıtlaSil
  29. çokkk çokkk çokkk eşekkür ettim inş olur :)

    YanıtlaSil
  30. Peki Telefonun suya düşmesi?Kullanıcı hatası tabikide ama ücretli değişim imkanı varmı? Yada ne yapmalıyım?(Pirinç muhabbeti felan gibi şeyleri denedim sonuç vermedi)Cihaz:Iphone 6

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçmiş olsun. Pirinci elektronik devreler üzerine koymadıkça fark etmez. :) Elbette ücretli değişim imkanı mevcut. Apple Store'lardan ya da yetkili servislerden ücretli değişimde bulunabilirsiniz. Apple Store'dan az +ücret farkı vardır yetkili servis ücretinin.

      Sevgiler.

      Sil
  31. Teşekkürler,tahminen ne kadardır?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iPhone altı için Apple Store fiyatı: 1199 TL'dir. Yetkili servislerde bunun üzerine 30-40 TL gibi bir rakam koyabilirsiniz.

      Sevgiler.

      Sil
    2. Tekrar teşekkürler,Peki içini açtırsam yine bir sonuç çıkmazsa apple değişim yaparmı yine,yoksa açılmış deyip değişim yapmazlarmı?

      Sil
    3. Bunu samimi olarak söylüyorum, aşağılamak için falan değil, lütfen yanlış anlamayın: Bence siz o telefonu boşverin. O telefona vereceğiniz parayla Samsung ya da başka içi açılabilen bir android cihaz alın. Zira daha YETKİSİZ MÜDAHALE'nin ne olduğunu bilmiyorsunuz.

      Saygılar.

      Sil
  32. Merhaba, 2 gün önce şehir dışından bana iPhone 6s alındı ve ben paketi dün açtım jelatini falan her şeyi üstündeydi. Açtım ekranın üstündeki jelatini çıkardım ve üstünde çizikler olduğunu gördüm. Dünden beri deniyorum hiçbir şekilde randevu alamadım ne Zorlu'dan ne de Akasya'dan. Telefon değişimi yaparlar mı yoksa sadece ekranı mı değiştirirler? Şimdiden teşekkür ederim ilginize.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, oldukça can sıkıcı, heves kırıcı bir durum. Geçmiş olsun.

      Cihaz ikinci el alınmadıysa aldığınız yere başvurmanız gerekir. Ticarette 'ayıplı mal' diye bir şey var. Cihazı değiştirmeleri ya da paranızı iade etmeleri gerekir. Ayrıca kanunen herhangi bir sebep göstermeksizin 15 gün içerisinde iade etme hakkınız var.

      Apple Store'a ya da yetkili teknik servislere gittiğinizde kullanıcı hatası denilip ücretli değişim teklif edilecektir.

      Gerçekten can sıkıcı bir durum. Umarım hallolur.

      Teşekkürler.

      Sil
  33. Şimdi aldığım mağazayı aradım ve kendilerinin yapamadıklarını Apple'dan yapmamızı söylediler. Apple Store'da kullanıcı hatası diyip ücretli değişim teklif edilecektir diyorsunuz. Ne kadar bir ücret talep ederler ortalama ? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşte bu yüzden sıkıntılı bir durum. Ülkemizdeki tüketici hakları böyle! 1199 TL Apple Store ücreti. Yapabileceğiniz tek şey var, en yakın Tüketici Hakem Heyetine başvurmak. Orada süreçler nasıl ilerler bilemiyorum, uzmanlık alanım değil zira.

      Keşke yardımcı olabileceğim farklı bir şey olsaydı. Malesef bundan başka yol yok.

      Farklı bir şey sormak isterseniz trappleagent@gmail.com adresinden benimle iletişime geçebilirsiniz.

      Sevgiler.

      Sil
  34. O müdahalenin cihaza zarar vermeyeceğinden eminim tanıdık birisi ve neredeyse sizin kadar da bilgilidir.Benim merak ettiğim içini açtı bir şey yapamadı tekrar kapattı bir sorun yok ben onu apple a götürdüğümde sıkıntı çıkarmı orası kafamı kurcalıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Steve Jobs'un ilk kuralı; kullanıcılar cihazları açamazlar. Yetkilendirilmemiş kimse o cihazları açamaz. Yetkisiz biri tarafından açıldığında cihaz hiçbir garantiden yararlanamaz. Açtığın ya da açtırdığın an para bile versen üzerine yetkili servis alamazsın.

      Yeterince açık mı? Bence bir Samsung A5 bakın kendinize. Üzgünüm ben de sinirlenebiliyorum bazen.

      Saygılar.

      Sil
  35. Daha kurulumu bile yapılmadı cihazın buna rağmen kullanıcı hatası denmesi gerçekten üzücü bir durum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazı ticari zincirler var. Apple'ın günahı yok. Olsa dilimden kurtulamazdı. :) Türkiye'de her şey satana kadar. Dediğim tüketici hakem heyeti yolunu deneyin lütfen.

      Sevgiler ve kolaylıklar.

      Sil
  36. Teşekkürler bende biraz bilgisiz gibi yazdım sizde haklısınız.Nedense ıphone dışındakileri pek sevmiyorum özellikle samsung ları bir sony bence çok daha verimlidir samsungdan.

    Saygılar.

    YanıtlaSil
  37. Merhaba, iphone 6 kullanıyorum. Arama esnasında karşı tarafın sesi kısık ve yeterli gelmiyor. Biliyorum bu göreceli bir kavram ancak bir arkadaşımın samsung cihazından görüşme yapınca, gerçekten benim cihazın sesinin kısık olduğunu farkettim. Bu şimdiye kadar çok üstünde durmadığım bir konuydu açıkcası, evet kısık geldiğinin farkındaydım ama farkın bukadar fazla olduğunu yeni farkettim. arkadaşın telefonunu kulağıma dayama şiddetiyle kıyasladığımda benimkini adeta kulağımın içine sokuyormuşum/bastırıyormuşum duyabilmek için. Ayarlar>Genel>Erişilebilirlik kısmından işitme cihazı ve Telefon Gürültüsü ayarlarıyla oynayıp denedim işe yaramadı hatta işitme cihazı modunu açınca daha da kısılıyor ses. İnternette araştırdığımda ya sorun yok diyerek cihazı geri veriyorlar yada değişim yapıyorlar denmiş. Nedir fikrin? Servise vermeden çözebilir miyim? Serviste çözebilirler mi? Değişim yaparlar mı? Bir de sık rastlanan bir sorun mu bu? (IOS 8.3 kullanıyorum ve ses açma kapama tuşlarını denedim tabiki)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,

      Net bir şekilde yapabileceğiniz iki şey var: Telefonu yedeksiz ve kurtarma modunda sıfırlayın, yazılım da böylelikle son versiyona güncellenecektir. Ses seviyesi yine aynıysa servis ya da Apple Store.

      Ses seviyesini bilemeyeceğimden net bir şey diyemiyorum. Hep böyle miydi onu da bilmiyorum. Pek çok cihazın böyle değiştirildiğini biliyorum sadece.

      Sevgiler.

      Sil
  38. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,

      Daha önce de belirttiğim gibi ben müşteri tarafındayım. Apple'dayken de tüm insiyatiflerimi çekinmeden kullandım. Ve Apple insiyatif kullanmama son derece müsaade etti.

      Yapacağınız ilk iş Apple Türkiye'yi arayıp ilgili çalışanı üst düzeyde şikayet etmeniz. Elinizde belge de olacaktır, ki Apple'a tüm gidişleriniz kayıt altındadır. Çekinmeyin, bir şey yapamazlar ama randevusuz gitmenin hakkınız olduğundan falan bahsedin. :)

      E tabii randevu alarak ya da almadan dediğim şekilde gidin tekrar Apple Store'a. Ortada bir haksızlık olduğundan hakkınızı aramanız için Apple Store'u zorlardım yerinizde olsam.

      Yok eğer ben bir daha Apple Store'a gitmem diyorsanız şuradan buyurun.

      http://appleconsult.blogspot.com.tr/2016/01/apple-yetkili-teknik-servisleri.html

      Sevgiler.

      Sil
  39. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cevabımın neresini anlamadığınızı anlamadım. Apple Store'a randevulu ya da randevusuz tekrar gidin, bana anlattığınız gibi konuyu anlatın yardımcı olacaklardır. Sorununuz direkt olarak sizin hatanız değil ve destek vermek zorundalar. Cihaz Amerika, Çin cihazı değilse yardımcı olmak zorundalar.

      Sil
  40. Merhaba. iphone 6 kullanıcısıyım. Çok titiz müşteri olduğum söylenir ( her konuda ) bundan yaklaşık 6 ay kadar önce ekranda oynama oluğunu fark ettim,dokununta tık diye ses geliyordu. Zor bela randevu aldım ve akasya store gittim. ilk gelen arkadaş bunun kullanıcı hatası olduğunu, ekranda bükülme olduğunu söyledi 600 küsür lira cüret talebinde bulundu Çok sinirlenmiştim şekerim çıktı sanırım agrasifleştim Bunun olmadığunu telefonu cebime dahi koymadığımı, bu yaptığınız düpediz saçmalık olduğunu söyleyp sinirden telefonu masanın üstüne fırlattığımda, bu sefer çok efendi bir arkadaş geldi ve özür dileyerek Benimle ilgileneceğini söyledi.. 15 dk sonra yenisi ile değiştiler.. şimdi bunu neden anlattım..! aynı sorun yine başladı telefonun sağ üst köşedinde bariz bir oynama var, aynı sıkıntıları yaşamak istemiyorum, inanın soğudum, fakat samsung almayı asla düşünmüyorum aklım karma karışık.
    Lütfen yol gösterin. Zaten randevu almak neredeyse imkansız oldu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,

      Yerinizde olsam ben de aynı tepkiyi, hatta fazlasını verirdim.

      Sizinle özel olarak ilgilenmek istiyorum. trappleagent@gmail.com'a nasıl ilerlemek istediğinizi, ne istediğinizi belirten bir mail atabilir misiniz?

      Sevgiler.

      Sil
  41. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,

      Rahatsız etmediniz ama yorumlarınızı sildiğiniz için size daha fazla yardımcı olamam. Buradaki amaç diğer insanların da bu bilgilerden yararlanabilmesidir. O kadar uzun cevap verdikten sonra ben, cevap verdiğim şeyi silmeniz hiç hoş değil.

      Sorununuz için kolaylıklar diliyorum.

      İyi günler.

      Sil
  42. Merhaba. Iphone 6 kullanıcısıyım ve maalesef telefona gözüm gibi bakarken 1 kere yere düşürdüm ve camı kırıldı . Zar zor para toplayıp aldığım ıphonun kırıldığını görünce yaşadığım üzüntüyü tahmin edebilirsiniz. Hemen çözüm yolu aramya başladım ve istanbulda ikamet etmediğim için apple anlaşmalı bi yetkili servise gittim ama onlarda ekran değiştirmiyolarmış bunu sadece apple yetkili servisi yapıyomuş sonra randevu almaya çalıştım ve bu gerçekten imkansız . Ve internette bi videoya denk geldim apple ekranı kırılan mağdura cam değiştirme fiyatına yeni telefon vermiş bende yine bi şansımı denemek için istanbula gitmeye karar verdim ama randevum yok acaba hafta içi çok erken bi saatte gitsem bana yardımcı olabilirlermi ve cam değiştirme fiyatına telefonu değiştirirlermi ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, geçmiş olsun.

      Yetkili servis doğru bilgi vermiş. Ekran yalnızca Apple Store'da değiştiriliyor. Fakat yeni telefon beklemeyin derim, o aşırı istisna bir durum; çok şanslı olmanız gerekir. Bazen stokta cihaz olmuyor. iPhone 6 stoğu kesin olacaktır.

      Siz mağdur değilsiniz, talihsiz bir olay yaşadınız sadece. Bu konuda anlaşalım :)

      Haftaii mağaza açılış saatinde orada olup derdinizi güzel bir dille anlatabilirseniz ellerinden geleni yapacaklardır. Garantisi yok ama denemenizde yarar var. Onun dışında dediğim gibi randevu almayı deneyin.

      Sevgiler.

      Sil
  43. 3 günden beri 3 hesap ile uğraşıyorum randevu almak neredeyse imkansız.. Biz Türk milletine bu müstehak kardeşim

    Allah belasını versin copsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Jobs'un suçu yok ki, Apple'ın Türkiye'de de bir görünelim kafasını hep eleştirdim. 76 milyonluk ülkeye 2 Apple Store açmak, onu da geçtim 5-6 büyük şehri olan bir ülkenin bir şehrine 2 tane Apple Store açmak hoş değil. Neredeyse 3 sene oluyor Apple Türkiye'ye geleli. Ayıp!

      Sil
  44. Ben 1 haftadır aralıksız 1'den fazla cihazla randevu almayı deniyorum daha randevu almayı bırakın randevu sayfasının aktif olduğunu dahi göremedim o yüzden zamanım kısıtlı ve istanbullu değilim istanbula zorlu center'a erkenden gitmeyi planlıyorum,asıl sorum ise benim hatam olmayan kulaklık sorunum var cihazıma kulaklığı taktığımda tek taraflı ve cızırtılı ses geliyor,kulaklık farklı cihazlarda düzgün çalışıyor ve farklı apple kulaklıklarıyla denendi apple ile telefonla görüştüm yazılımsal olup olmadığına baktılar çözüm olmadı çünkü sorunum donanımsalmış ve bunun kullanıcı hatası olduğuna inanmıyorum fakat bu tür arızalara apple kullanıcı bilerek bozduğunu düşünüyormuş acaba cihazımı tamir ederler mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,

      Apple'ın düşündüğü tek şey var; "Telefonu nasıl değiştirebiliriz?" Değişim için uygun şartları taşıyorsa değiştirilir, art niyet iyi niyet aranmaz. Söylediklerinizden uygun olmadığına dair bir şey çıkaramadım.

      Hep aynı şeyi söylüyorum ama kendinizi sıkıştırmanıza gerek yok, servise gönderseniz şimdi yeni cihazının gelmişti. Lütfen bu blogdaki servisler hakkındaki yazılarımı okuyunuz.

      Sevgiler.

      Sil
  45. Merhaba 6 gün önce yazmıştım telefonu açtım ve çizikler vardı diye, ne kadar uğraşırsam uğraşayım hiçbir yerden hiçbir sonuç çıkmadı bende kullanmaya başladım telefonu. Bugün kullanışımın 4. günü ve şarj problemim var iphone 6s cihazım. Düşük güç modunda telefon, gece şarjım %100'dü, 1 saat kullandım (whatsapp, twitter ve snapchat) şarjım %75'e düştü, dedim tamam belki normaldir sonuçta toplamda 10 dk kadar snapchat kullandım. Bıraktım telefonu uyudum sabah kalktığımda şarjım %73'tü yarım saat whatsapp kullandım ve şarjım şuan 62... Dün de sabah 10'da şarjdan çıkarmıştım çoğunlukla whatsapp kullandım 5 saat kullanım yazıyordu ve şarjım 24'lere düşmüştü. İstinye Park'taydım o sırada Pupa'ya götürdüm ve orda çalışan kişi kendininde 6s kullandığını hatta 1 aydan fazla süredir kullandığını ve 1-1,5 gün gittiğini söyledi. Benimkinide eğer apple store'a götürürsem eğer değişim olursa sıfır ürün vermeyeceklerini, swap ürün vereceğini yani parçalarının kullanılmış parçalar olacağını söyledi. Napıcam bilmiyorum. Bu şarj problemi normal midir yoksa telefondan kaynaklı bir şey midir? Apple'a götürmem gerekir mi ve Apple değiştirirse gerçekten sıfır ürün yerine parçaları kullanılmış kutusuz ürün mü veriyor?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tekrar Merhaba,

      Swap product dediğimiz değişim cihazlarını açıklamaya kalkarsak baya bir yazmam gerekir. Sorunuza evet ya da hayır demekle ya da konunun bir yerinden anlatmakla da açıklayamam, saçma olur. Onu geçiyorum o yüzden.

      Apple Store ya da yetkili teknik servis cevabı, o da olmazsa yazılımsal bir cevap için Apple Türkiye'yi aramanız gerek.

      Sevgiler.

      Sil
    2. Peki 5 günlük iphone 6s'te bu kadar ciddi şarj sorunu olması normal mi? Günde 2 kere şarj ediyorum ve sadece whatsapp kullanıyorum.

      Sil
    3. Genel olarak bakınca elbette normal değil ama sizin cihazınız aksiliklerle geldiğinden cihazınızın arkaplanını bilemiyorum. Apple Türkiye'yi ararsanız net bilgiler vereceklerdir size. Ona göre de yönlendireceklerdir. Arayın ve " Şarj problemim mevcut, daha önce Apple'da çalışmış bir tanıdığım yönlendirdir, rapor alarak cihazımı kontrol edebilir misiniz?" deyin.

      Sevgiler.

      Sil
  46. Merhaba kolay gelsin,

    Eşimin cihazında 9,2 ios sürümü yüklü iken 9.2.1 güncellemesi geliyor ve eşim bunu yüklemek istediği zaman hata verip daha sonra telefon sürekli kendini kapatıp açmaya başlıyor. Bazen kırmızı ekran vs. oluyor. Daha önceden de bu şekilde oluyordu ama pek önemsememiştim. Ben telefonu bilgisayara bağlayıp öyle güncelleyeyim dedim fakat tam yarıya gelmişken 53 hata kodu vererek işlem yarıda kaldı. Daha sonraki güncelleme denemeleride başarısız oldu ve şuanda cihaz hiç açılmıyor. 8 Aylık bebeğim var içerisinde yüzlerce fotoğrafı var. Ne yapacağımı bilemiyorum, ayrıca eşim daha yeni fark etmiş ki telefonun sol tarafında yani uzun olan kısımda bariz bir açılma söz konusu. Parmağımla bastırdığım zaman yaklaşık 1 ,2 mm lik açıklık içeri girip yukarı çıkıyor. Sizce nasıl bir yol izlemeliyim, fabrika ayarlarına döndürüp deneyemiyorum çünkü fotoğraflar benim için çok önemli.

    Ayrıca internette araştırdım 53 hata kodu touch id ile alakalı olduğu söyleniyor, orijinal vs olması gerekiyor diye. Ben cihazı mediamarkt forum istanbuldan kapalı kutu sıfır olarak satın aldım. Aldığım cihazın tamir görmüş bir cihaz olma durumu var mı acaba ?

    Yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim.

    Kolay gelsin.

    Gazi ÖZATA

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, sıkıntılı bir durumda kalmışsınız.

      Öncelikle detaylı anlattığınız ve uğraştığınız için teşekkür ederim.

      Kırmızı ekran çoğu zaman donanımsal problemdir. 53 kodu da donanımsal problemlere işaret eder.

      Ve biliyorsunuz iPhone default olarak yedek alabilen bir sisteme sahip. Apple Türkiye'yi arayıp iCloud yedeğiniz olup olmadığını varsa en son ne zaman yedeklendiğini sorgulatın. Ayrıca iPhoneunuzu daha önce iTunes'a bağladıysanız orada da otomatik yedek almış olabilir.

      Sonrasında iPhoneu yetkili teknik servislerden birine gönderip cevap bekleyin. Olumsuz olması durumunda yine Apple Türkiye'den yardım talep edin.

      Sevgiler.

      Sil
  47. iCloud hesabını inceledim, ne yazık ki yedek yaklaşık 5 ay önce oluşturulmuş. ( eylül 29 ) Dün apple destek bölümüne aranmak için kayıt bırakmıştım, şuan için aramalarını bekliyorum. Sizin söylediğiniz gibi ilgili hatalar hep donanımsal sorunları işaret ediyor, cihazdan çok benim için önemli olan içerisindeki veriler. Umarım bir çözüme kavuştururlar, cihaz ile ilgili gelişmeleri burada sizinle de paylaşacağım. Kolay gelsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iCloud hesabının ne zaman oluşturulduğundan ziyade ne zaman güncellendiği önemli.

      Bir de iCloud fotoğraf arşivinize bakın. Yapmanız gereken çok basit: icloud.com'dan ilgili hesapla giriş yapıp fotoğraflar butonuna tıklayın. Default ayarlar geçerliyse orada tüm fotoğraflarınız bulunmalı. Orada fotoğrafları görebiliyorsanız, iOS 8 ve üstü yazılıma sahip başka bir iPhone ya da yeni iPhonenunuza o hesapla giriş yaptığınızda fotoğraflar otomatik gelecektir.

      Gelişmeleri merakla bekliyorum. Sevgiler.

      Sil
  48. Merhaba yaklaşık 3 ay once oglum iphone 6 plus ı yere dusurdu ve ekrani parcalandi yetkili servisler ekran değişimi yapmadigini biliyorum apple store dan randevu almaya çalışıyorum ancak nafile gece 3te kalkip randevu varmı diye kontrol ediyorum fakat bir türlü başarılı olamıyorum. Az önce halinin üzerine ipadi (mini) firlatan oğlum onun da ekranını kırdı şimdi 2 cihaz garantileri devam ediyor ekran ücretleri sanırım 6 için 449tl ipad için 509 tl kullanici hatası olduğunu biliyorum ama cihaz değişimi ni umut etsem çokmu olur acaba?? Ve haftaiçi gidince 2 cihaza bakma imkanlari olabilir mi teşekkür ederim iyi akşamlar.
    Ayrıca abd den ipad almistik 4 5 yıl önce MC705LL/A A1416 bunun da ekranı kırık ancak ozmn apple store türkiyede açılmamış olduğu için Perpa a bir yere vermiştim fakat ekranı taktilar kasa da genişleme olduğu için ekran havada duruyordu en küçük darbede kırılmaya başladı ve 3 kez yaptırdım sonra pes ettim bu ürün tamir olabilirmi olursa fiyat ne olur ?? Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, sıkıntılı bir durumda kalmışsınız, geçmiş olsun.

      Cihaz değişimi stok durumuna göre çok çok istisnai durumlarda gerçekleşiyor. Onu beklemeyin derim. Haftaiçi gidip yardım talep ederseniz ellerinden geleni yapacaklardır.

      Amerika'dan aldığınız cihaz içinse artık Apple'dan teknik destek alamazsınız. Çünkü zihaz üzerinde yetkisiz müdahale söz konusu.

      Sevgiler.

      Sil
  49. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "Merhabalar,

      Cadde üzerindeki telefoncuların birinden ikinci el bir iphone 6 aldım. Fakat telefonu sallayınca bariz bir ses geliyor. Vida sallanıyormuş gibi. Aldığım yere sordum fakat hala sorun devam ediyor. Normalde cihazın garantisi var diye almıştım. Ama cihazın kapakları açılmış olabileceğinden şüpheleniyorum. Randevu alsam bu konuda ücretsiz yardımcı olurlar mı?"

      Bu kafayla sana yardımcı olmazlar. Ayrıca olmasınlar da zaten. "Apple bir kültür cihazıdır."

      Sil
  50. Merhaba benim iphone 6,ekran şifresini unuttum ve iphone'umu bul açık değildi.şimdi ne yapmam lazım? Zorluya götğrsem sıfırlarlar mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, geçmiş olsun.

      Bu tip destekleri sembolik bir ücret karşılığında veriyorum. İlgileniyorsanız trappleagent@gmail.com adresinden benimle iletişime geçebilirsiniz.

      Sevgiler.

      Sil
  51. Benim iphone 6 plusımın ekran dokunmatiği durduk yere çalışmamaya başladı. Yani hiç bir şekilde dokunmatiği tepki vermiyor. Apple destek bölümü itunes üzerinden sıfırdan yazılım kurulumu yaptırdı ancak dokunmatik halen çalışmıyor. Ne yapmam lazım yardımcı olur musunuz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,

      Apple'daki arkadaşlarımın da mutlaka mutlaka demiş olmaları gerektiği gibi cihazı teknik servise göndermeniz gerek.

      Sevgiler.

      Sil
  52. merhaba,

    iphone 6 telefonumu 5 kattan düşürdüm,kasada bükülme oldu ayrıca telefon ekranı kırıldı telefon açılmıyor(garantisi devam ediyor).appstore da ücretli değişim yaparlar mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa, ayıp ettiniz, Apple Store'da güllerle karşılanırsınız ve size 6'yı değil, 6S'i 5. kattan düşürmek yakışır diye 6S bile verirler!

      Dalga mı geçiyorsunuz?

      Sil
  53. niye dalga geçeyim ki! olanı söylüyorum,konu ile ilgili yardımcı olabilir misiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,

      Her gün o kadar garip istekler ve sorular alıyorum ki sorunuzu yanlış anlayıp -ücretli ibaresini atlamışım- ters cevap verdim. Özür dilerim.

      Mail ile de cevap yazdım size: Herhangi bir sorun olmaz, ücretli şekilde elbette değiştirebilirsiniz cihazınızı.

      Geçmiş olsun.

      Saygılar, sevgiler.

      Sil
  54. Merhabalar bende iphone 6 64 gb var fakat pantolonumun cebindeyken egildiğimde telefonumda hafif bi yamukluk sezdim. telefonum suanda az da olsa yamuk durumda appledan randevu aldığım takdirde bunu düzeltme şansları varmı yoksa bu kullanıcı hatasınamı giriyor? Şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
  55. Merhabalar, Türkiye de uluslararası garantiye sahip(yurt dışından aldım) bir iphone 6s e sahibim. Telefonumun ekranında geçen gün farkettiğim dikey şekilde oluşan bir mavi çizgi var. Bulunduğum şehirde bir yetkili servis ve birde kvk bayisi var. Yetkili servis çalışanı "yerinde müdahale" yapamayacaklarını söyledi ve cihazı benden teslim alıp istanbul'a göndermeleri gerektiğini söyledi -ki ben yurt dışı olduğu cihazı olduğunu söylememiştim.(internetten edindiğim bilgiler, yurtdışı cihazlarına sadece zorlu ve akasya bakıyor diye bilgi edindim.) Cihazımı göndermekten vazgeçtim. Akasya apple'dan randevu aldım ve sanırım haftaya oraya cihazımı götüreceğim. Cihazım yurtdışı olduğu için prosedür nasıl işliyor bilmiyorum. Cihazımı götürürken, kutusunu ve yurtdışından aldığıma dair fatura/fiş götürmem gerekiyor mu?(fatura'ya şuan için sahip değilim) Ve akasya apple yada zorlu apple da, cihazın tamiratı için bana herhangi bir sıkıntı çıkarırlar mı? applecare ile iletişime geçtiğimde, bana cihazımın garanti kapsamında olacağını belirtmişlerdi.

    Son olarak, apple'a gittiğimde, nasıl bir yol izlemem gerekiyor ? Kasılmama gerek var mı? :) veyahut neşeli mi olmalıyım? bunların da, etken olduğunu yazan forum siteleri mevcut.

    Teşekkürler, Barış.

    YanıtlaSil
  56. 5s cihazim var hiç sorunu yok bi sorun çıkarıp sıfır almak istiyorum nasıl bi sorun çıkarmalıyım ve alabilir miyim sıfır cihaz

    YanıtlaSil
  57. 6 plus kullanıyorum şebekesi bozulduğu zaman wifiside bozuluyor aç-kapa bile yapamıyorum seçenek saydam oluyor kullanamazsın ibaresi gibi 2. garantiye gönderişim sorun bulunamadı diyip sistem günc.. vsvs diyip geçiştiriyorlar sıkıldım bu durumdan neler yapabilirim ?

    YanıtlaSil
  58. Merhabalar hocam bende iphone 6 var garantili 2.el olarak aldım fakat sonradan wifi ara ara kopma sorunu oldu.
    Cihazın arka tarafında diş izi var (çocuk tarafından) ve sonradan farkettim vidalarının renkleri değişik sanırım daha önceden açılmış garanti kapsamından çıktığını düşünüyorum ama ücretli bir şekilde değişime yaklaşır mı apple ?

    YanıtlaSil
  59. Merhabalar. Iphone 6s kullanicisiyim ve ilk turkiyeye gelisinde aldim. Hic bir hasar darbe olmamasina ragmen ana ekran tusuna basinca cit cit diye sesler geliyor. Gorunurde bi problem gozukmuyor. Sizce degisime mi gider tamire mi? Ve nedeni ne olabilir

    YanıtlaSil
  60. Merhaba ; Ben yaklasik 5 ay once bir arkadasimdan daha 4_5 aylik olan iphone 5s gold telefonunu satin aldim kendiside turkcellden almis simdi sorunum su telefon bir anda kapandi ve acilmiyor mavi ekran gelip kapaniyor tekrar telefonun garantisi 2017 subat ayina kadar devam etmekte bununla ilgili ne yapmaliyim servise gotursem bnden fatura veya telefonu kim aldiysa o gelsin gibi bir cevapla karsilasirmiyim cunku elimdr telefonun faturasi yok arkadasim kayboldugunu belirtti bende pek onemsemedm yardimci olursaniz sevinirim

    YanıtlaSil
  61. Merhaba ; Ben yaklasik 5 ay once bir arkadasimdan daha 4_5 aylik olan iphone 5s gold telefonunu satin aldim kendiside turkcellden almis simdi sorunum su telefon bir anda kapandi ve acilmiyor mavi ekran gelip kapaniyor tekrar telefonun garantisi 2017 subat ayina kadar devam etmekte bununla ilgili ne yapmaliyim servise gotursem bnden fatura veya telefonu kim aldiysa o gelsin gibi bir cevapla karsilasirmiyim cunku elimdr telefonun faturasi yok arkadasim kayboldugunu belirtti bende pek onemsemedm yardimci olursaniz sevinirim

    YanıtlaSil
  62. S.a yaklaşık 14 aydır kullandığım media markt garantisi devam eden iphone 6 cihazım kulaklık takılıyken masadan yere düştü ekran kırıldı birde üstüne kulaklığın parçası içinde kaldı sorum bu ürünü mağazanızdan ücretli bir üst modeliyle değiştirebilirmiyim değişirse iphone 6s ücreti ne olur teşekkürler ��

    YanıtlaSil
  63. Merhabalar. Benim Macbook Pro retina 13" cihazimin ekranda siyah kisimlari soyulmaya basladi ve kasada touchpad etrafi ellerimi koydugum yerlerde ufak siyah noktalar belirdi sanki rengi atmis gibi leke falan degiller.
    Cihazimi garantiye goturucem bu sorunlardan acaba ne gibi prosedur uygulanir ? daha garantisi var cihazin.
    Ayrica cihazu oglum yere dusurmustu yatakdan kasa disaridan koseden hafif yamuldu ama herhangi bir sorun teskil etmiyor bunu sorun ederler mi ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, geçmiş olsun.

      Gecikmeli cevabım için kusura bakmayın.

      Cihazın üzerinde kullanıcı hatasına yönelik herhangi bir şey varsa cihaz garanti dışı kalır. Yüksek ihtimal sizin cihaz için de değişime engel bir kullanıcı hatası olduğu için ücret talep ederler.

      Sevgiyle...

      Sil
  64. apple müzik üyeliğimi nasıl iptal edebilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,

      Şu makalede detaylı olarak anlatılmış:

      https://support.apple.com/tr-tr/HT202039

      Tıklayamıyorsanız Google'a "Apple Müzik iptal" yazarsanız yine Apple'ın makalesi en üstte çıkacaktır.

      Sevgiyle...

      Sil
  65. aple müzik üyeliğimi nasıl iptal edbilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İphone 6s cihazım orjinal apple kılıf kırılmaz camlı. Hiçbir şekilde düşmedi darbe almadı suya düşmedi. Ekranın üst kısmı cihaz açıkken aşırı derecede ısınıyor ve tuş kilidini açmaya geldiğimde ekranda dalgalanma olup dokunmatik aktif olmuyor. Sebebini bilen var mı ? Akasya Apple a yolladım cihaz değişimi olur mu.

      Sil
  66. Merhaba, Iphone 6 kameram cok kalitesiz cekiyo. Ozellikle on kameram. Zorluya goturucem bu gece randevu almayi deneyip. Ne gibi bi cozum bulurlar benim icin?

    YanıtlaSil
  67. Merhabalar. İnsanlara tek tek cevap verip ilgilendiğiniz için teşekkür ediyorum. Benim İPhone 6 64 GB cihazım var. Yıllardır iPhone'cuyum. Cihazımı kullanırken ekranında kaymalar, renk karışmaları ve görüntü bozulmaları oluyor. Ekranın bazı noktalarına baskı uygulandığı Zaman zor da olsa düzeliyor fakat bir süre sonra yeniden oluyor. Bir türlü randevu alamıyorum. Bir keresinde Apple Store zorlu mağazasına gittim. Görevli arkadaşlardan bir tanesine gösterdim. Ön kameranın hemen sağ tarafına bastırdı, ekran düzeldi ve cihazı geri verdi. Peki böyle mi kullanacağım dediğimde "sizin sorununuzu çözeriz böyle bırakmayız" dedi ve bankolardan birisini göstererek "sıraya girin, boşluk varsa ilgilenirler" dedi. Epey sıra vardı. Biraz bekledim ama işime dönmem gerektiği için sıra gelmeden ayrılmak zorunda kaldım. Şimdi randevu alamadığım için mağazaya gidip rica etmeyi düşünüyorum. Yardımcı olurlar mı? Bu problem nedir? Çözümü Nasıl olur?

    Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu problem cihazı alışımın hemen ardından beri var ve yaklaşık 6-7 aylık bir cihaz.

      Sil
    2. Merhaba, geçmiş olsun.

      Sizden kaynaklı bir problem olsa yardımcı olabiliriz demez oradaki arkadaş. Apple Store'a aynı şekilde ama daha erken bir saatte giderseniz -mağaza 10'da açılır- giderseniz yüksek ihtimal cihazınızı değiştirirler.

      Sevgiyle...

      Sil
  68. Teşekkür ederim cevap verdiğiniz için. 1 eylül tarihine randevu alabildim ancak arıza çok sıklaştı. Bu sefer ekran komple gidiyor üst kenara baskı yapıyorum ama onlarca dakika uğraştıktan sonra ancak düzeltebiliyorum. Ekran geldiği Zaman da renkler düzgün gelmiyor. Tonlar iyice siyahlaştı. Ekrana baskı yaparken çıt diye kırılacak diye korkuyorum. Onun için çok yumuşak hareketlerle baskı yapıyorum. Umarım cihazı değiştirirler. Çünkü çok midem bulandı. Değişim yapmanızı talep ediyorum desem etkisi olur mu?

    YanıtlaSil
  69. Merhaba kolay gelsin yaklasik olarak 1 ay sinra garantisi byecek olan iphone 6 telefonumda suan on kamerask uretim hatasi hilal seklinde ekranda 6 7 tame piksel hatasi mevcut ve sarji 40 ken kapanip sarja taktigim anda 90lara cikiyor.Ekranida yandan kendi kendine acilma yapti degisim olur mu?

    YanıtlaSil
  70. Kolay gelsin merhabalar iphone 6s plus telefonumu aldigimdan yaklasik 2 ay sonra sarjinin durup dururken bitmesi ve hep sabit kalmasi sikintisindan dolayi cihaz degisimi yapildi ancak ustunden 2 ay gecti ve yeni cihazdada ayni problemler var ve arka kapakta garip bi kuflenme gibi sikintilar var ve ayrica twlefon surekli kendi kendini sifirliyor.Tekrar cihaz degisimi mumkun olur mj?

    YanıtlaSil
  71. merhaba 1,5 yildir cok kotu bir sekilde kullandigim (cihazin heryeri cizik icindeydi) iphone 6 telefonum sarji bittikten sonra acilmadi ve apple store zorlu centerdan randevu alarak yetkili arkadas ile gorustum ve hizli bir sekilde garanti kapsaminda telefonumu yenisi ile degistirdi.verdikleri telefonu 1 hafta kullandiktan sonra farkettim ki telefonun cami surekli oynuyor ve yerinden cikacak gibi oluyor tekrar randevu aldim ve goturdum.tesadufen ayni genius bar gorevlisi benimle ilgilendi ve bu sorun ile karsilastiklarini soyleyerek tekrardan telefonumu yenisi ile degistirdi. ne yazikki verdikleri son telefonda ayni sekilde sikinti yaratiyor telefonun cami bariz bir sekilde oynuyor ve camin degismesi icin randevu almaya calisiyorum ( genius bar yetkilisi ayni sorunla karsilasirsam bu sefer telefonun degisemiyecegini sadece cam degisimi yapilacagini soyledi) merak ettigim sey garanti kapsaminda verilen bu telefonlar refurbished urun mu ? sanirim aluminyum sifir kasaya kullanilmis parcalari yerlestirerek yeni telefon olarak musterilere garanti kapsaminda degisim olarak sunuluyor. cevaplarsaniz sevinirim

    YanıtlaSil
  72. Öncelikle merhaba. Telefonumu almanyadan aldım. Banan patronum tarafından ulaştırıldı. Iphone 7 elıme geldıgınde telefonum acılmadı. Sarjda 1 saaten fazla kaldı hıc bır belirti dahı olmadı. Yenı oldugu icin zorlu centere gıttım. Ve pasaport kaydı olmadıgı ıcın bakmadılad. Yaptırıp goturucem. Ne gıbı bır ışlem uygulanır. Çok mağdurum suan. Tesekkurler..

    YanıtlaSil
  73. Merhaba, telefonum açılmıyor. Telefonu açmak için uyut/uyandır tuşuna uzun basıyorum ekranda elma çıkıyor ve kalıyor. Daha sonra uyut/uyandır ve home tuşlarına birlikte basıyorum ekran yeşil renk oluyor ve kapanıyor. Kurtarma moduyla açmaya çalıştım. Telefonunuz kilitli şifreyi telefondan girin diyor. Ve telefonum açılmadığı içinde maalesef giremiyorum. Zorlu ve Akasya'dan randevu alamıyorum. Çok mağdurum. Ne yapabilirim ?

    YanıtlaSil
  74. Merhaba, 2013 yılında modelini çok beğenerek iphone 5 aldım ve iyi bi kullanıcı olmamdan dolayı şu zamana kadar hiç büyük problem yaşamadım ama yaklaşık 8 aya yakın süredir şarj problemi yaşıyorum. çok çabuk bitiyor ve yüzde10-20 deyken hemen kapanıyor.Hiç yüzde 1-2 olupta kapandığını hatırlamıyorum. Üstelik son zamanlar şarjıda görmemeye başladı birkaç kez çıkarıp takıyorum ancak öyle. Sizce nasıl bi yol izlemeliyim teşekkürler şimdiden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Söylemeyi unuttum bide mesela telefon elimde şarj%60 internette gezinirken birden %20ye düşüyor sonra kapanıyor ve şarja takmadan imkansız açılmıyor. işin tuhafı şarja taktığımdada açılıyor ve şarj %60 gösteriyor.Sorun yazılımda mı bataryada mı anlamadım. Bu modeldende üretilmiyo değişim istesem nasıl bir durum ve ücret söz konusu olur?.lütfen bir yardım...

      Sil
  75. Merhaba Amerika'dan 7-8 ay once iPhone 6s aldim ve su an telefon sarji %40'tayken
    kapaniyor bazen acma tusuna basinca aciliyor ayrica telefonda isinma oluyor. Apple store a gidince 6s hatali batarya koruma programina dahil olmadigini soylediler. Bu konuda ne yapmami onerirsiniz? Tesekkurler.

    YanıtlaSil
  76. merhaba,telefonumda ag baglanti sorunu var.ve tabiki randevu alamiyorum.size applen onerdigi yetkili servisleri bu konuda yardimci olabilirler mi?

    YanıtlaSil
  77. Selamlar..iphone 6 64 gb telefonumun titreşim dügmesi geç çalışmakta.Yani titreşime aldığım halde telefonum sesli çalmakta ve çok alakasız bir zaman sonra telefon sessize alındı uyarısı gelmekte..

    Bazen de titreşime alıp dışaırdan arandığımda yani arama çalarken telefon sessize alındı ya da ses açık uyarısı vermekte ekranda..


    Sizce bu cihaz değişim olur mu ? Hazirana kadar garantisi mevcut..

    YanıtlaSil
  78. Merhaba;
    Benim garantisi devam eden ipone 6 telefonum var. -son guncellemeden sonra dıye dusunuyorum cunku guncellemeden sonra oldu bu- home tuşu işlevini yapmıyo cogu zaman. ekranı acma ıcın orta tusa basıyorum ıslemıyo. ekranı acmıyor kapkara olarak kalıyor komutu algılamıyor. ancak acma kapama tusuna bakıp tekrar dondugumde ekrana o sekılde oluyor. ve acıl telf tus klıdını acmak ıstedıgım zamanlarda bu cok sınır bozucu oluyor. acaba ne yapmamı onerırsınız degısım olurmu cıhazla ılgılı? tesekkurler sımdıden... merve

    YanıtlaSil
  79. İphone4s ekran degisim fiyati nedr?¿

    YanıtlaSil
  80. merhabalar.iphone 6 plus kullanıyorum sanırım 1,5 yıl kadar oldu ve garantisi devam ediyor. sorun şöyle telefon ır kac düştü ve kenarlarında hasar var ilk olarak bunu belirteyim. telefonun ahizesinde bariz bir kısık ses gelme sorunu var bazen karsımdakini duymuyorum bile fakat bu aldıgımdan beri var normal sanıyordum ilk iphone kullanısım cunkı, sonra hoparlör 2 haftadır cok kısık ses geliyor.sarj sorunu var yuzde 30 ken kapanıyor birden. ekranında ariz bir ışık kararması var yani cok kısık full olmasına ragmen azen güneşte görmuyorum ekranı,son olarakta tu kilidi düğmesi içe gömülmü durumda bu sorun aldıgımdan beri var fakat ilk ıphone kullanısım oldugu için bu normal sanıyordum taki arkadasımınki ile karsılastırana kadar..durum böyle telefonumda böyle birçok sorun var sizce bu durumda tamir yolunamı gidilir kullanıcı hatasımı denir yoksa değişim mi yapılır. teşekkür ederim şimdiden.

    YanıtlaSil
  81. Merhaba Iphone 7 plus aldım. 7 ay kadar oldu telefon kendi kendine kapanıyor ve kapanınca normal bi şekilde açılmıyor format işlemi(açma/kapama Tusu+ Ses açma kapama aynı anda basıyorum) ile çaılıyor. Şarjdayken oluyor genelde. Aynı zmanada kapanırken ekran da çizgiler çıkıp kapanıyor.

    YanıtlaSil
  82. merhaba telefonum 5s biraz dikkatsiz olduğumdan telefon sürekli düşüyordu en son düştüğünde telefonun ekranı gitti telefon açılıyor ama dokunmatik çalışmıyor ve ekran gidiyor garantisi hala var ama kullanici hatası oldugu icin yapmıyorlar ne yapabilirim ? ücreti ne kadar olur

    YanıtlaSil
  83. Merhabalar ıphone 7 de kamera tarafların dan ekrana biraz sert dokunulduğunda sanki bişey boştaymış gibi ses geliyor buna normal diyen de var demeyen de acaba bilgisi olan var. Mı

    YanıtlaSil
  84. Biz Iowa City, Amerika Birleşik Devletleri'nde bulunan Iowa Lutheran Hastanesi temsilcisiyiz, bir kez daha hastalarımız için böbrek almak için buradayız ve onlar kurtarmak için bir böbrek bağışlamak isteyen herkese iyi bir miktar para ödemeyi kabul etmişlerdir. Bir bağışçı olmak ister veya bir Hayatı kurtarmak istiyorsanız, aşağıdaki e-postada bize yazabilirsiniz.

    Bu, sizin için tamamıyla zengin olmanız için bir fırsattır. Bizimle% 100 güvenli işlem garantisi veriyoruz ve garanti ediyoruz, her şey yasalara uyan böbrek donörlerine göre yapılacaktır.
    Artık daha fazla zaman kaybetmeyin, lütfen bize iowalutheranhospital@gmail.com adresinden yazın.
    Ayrıca whatsapp +1 929 281 1248 numaralı telefondan bizi arayabilir veya bizimle iletişime geçebilirsiniz.

    Iowa Lutheran Hastanesi.

    YanıtlaSil
  85. Merhaba koşay gelsin bende randevu alamıyorum telefonun 2.senesi dolmak üzere ve arka kamera çalışmıyor telefon 7 plus randevusuz saat 10 da gidebilme ihtimalim hala var mı ? Ayrıca faturayı kaybettim bulamıyorum sorun olur mu lütfen yardımcı olun zamanında iyi paraya 2.el olarak akrabamdan aldım.

    YanıtlaSil
  86. Bu genel halk için bir duyuru, ilgileniyoruz
    Böbrekleri satın almak ve farklı böbrek bağışçılarıyla birlikte çalışabilmek
    Hastalarımız, böbrek satmakla ilgileniyorsanız, lütfen bizimle iletişime geçin.
    hastamıza böbrek bağışında bulunup bulunmadığınızı onaylayabiliriz ve
    her bağışçıyı büyük ödüller bekliyor.
    E-postamızda bize ulaşın: jupitermedicalcentreinc@gmail.com
    veya whatsapp konusunda bizimle iletişime geçin:
    +1(515)293-5520

    YanıtlaSil